خدايا مرا ببوس...
دل تنگیهام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
كلبه عكس و شعر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل تنگیهام و آدرس somic.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 2556
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مونا

آرشيو وبلاگ
تير 1390
خرداد 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 23:23 :: نويسنده : مونا

 

خدایا مرا ببوس
 
که بوسه ات  حلاوتی به جانم می نشاند!
 
خدایا مرا صدا بزن
 
صدای تو مرا به دنیای دیگری می کشاند
 
در آغوشم بگیرکه نیاز من هم اکنون همین است
 
با دستان مهربانت نوازشم کن  من به نوازشت محتاجم
 
تشنه ام سیرابم کن
 
خدایا با توام
 
بشنو وبه من توجه کن
 
همه ی نیازم تویی
 
توجه تو به من همان اتفاق زیبای زندگیم خواهد شد
 
یقین بدان که من در انتظار دیدنت،شنیدنت،بوسیدنت،بوییدنت
 
ودرآغوش کشیدنت پرپر میزنم
 
چشم من به انگشت اشاره ات خیره است
 
کی؟کجا؟
 
مخاطبت منم؟!
 
 


نظرات شما عزیزان:

R and M
ساعت13:27---26 خرداد 1390
خیلی زیباست در مورد خدا هر چی بنویسی کمه
مرسی که به وبم سر میزنی


yones
ساعت0:24---26 خرداد 1390
ترکه میره مسجدبرمیگرده میبینه کفشاش نیست میگه من کی رفتم یادم نیست سلام موناجون وب زیبایی داری میشه توروخدالطف کنی به وب سایت ماهم سری بزنی ونظربدی ممنونت میشم تک ستاره همیشه به روزه

yones
ساعت0:23---26 خرداد 1390
ترکه میره مسجدبرمیگرده میبینه کفشاش نیست میگه من کی رفتم یادم نیست سلام موناجون وب زیبایی داری میشه توروخدالطف کنی به وب سایت ماهم سری بزنی ونظربدی ممنونت میشم تک ستاره همیشه به روزه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: